Іванко Алла Василівна
вчитель Волочиської ЗОШ І-ІІ ст. № 3.
Категорія: Вища
Педагогічне звання: Старший вчитель
Стаж: 29 років
Педагогічне кредо:
Приймай дитину з благоговінням,
виховуй її з любов’ю,
випускай вільною.
Люблю
свою професію. Ось уже 29 роки — вік мого професійного зростання. Не відразу, крихітками,
цеглинками творилася моя методика, моя педагогічна майстерність. Та з самого
початку для себе постановила: не копіювати нічиєї манери! Наслідувати,
продовжувати, спостерігати за роботою досвідчених колег, але вчитися самій;
визнавати й шанувати індивідуальну манеру інших, виробляючи свою. Чим більше й
краще готуєшся до уроку, тим сильніше бажання говорити самому, слухати себе.
Але ж стримувати свою "готовність", щоб пробудити активність класу, —
це, мабуть, і є мудрість професії.
Творчість
учителя породжує творчість учня. Діти - барометр твоєї роботи. Виходячи з
цього, визначила для себе три непорушні вимоги: працювати особистісно, сучасно,
артистично.
Професія
вчителя не терпить шаблону, відставання від вимог часу. Людина, яка присвячує
себе їй, повинна мати всі ті якості, що їх вона хоче виплекати в своїх учнях.
Нова людина може бути вихована тільки новою
людиною. Свою творчу діяльність я здійснюю у двох основних для мене формах:
застосування відомих засобів у нових сполученнях відповідно до педагогічних
ситуацій, що виникають в освітньому процесі, і розробка нових засобів стосовно
ситуацій, аналогічних тим, з якими я вже мала справу.
Свою
творчість як педагога я бачу у виявленні нових методів взаємодії вчителя й
учнів або у відкритті нових і перспективних педагогічних можливостей уже
відомих методів.
Також
вважаю, що творчість учителя - це і педагогічна імпровізація, яка виявляється
безпосередньо під час спілкування з дітьми, у момент здійснення в класі свого
педагогічного задуму. Успішність імпровізації залежить від серйозної творчої
підготовки, що охоплює й психолого-педагогічну; від уміння керувати своїми
психічними станами й навичок постійного самоаналізу; від навичок і прийомів
спілкування з класом за умови гарного знання кожного учня. Вчитель, як артист,
має вміти перевтілюватися, миттєво перебудовуватися в нові образи,
перемикатися на нові ситуації і, найголовніше, вміти жити тими ідеями, які сам
передає школярам на уроці, жити щиро. І стільки разів, скільки знадобиться,
неодноразово входити в образ. Тому у діяльності вчителя мають органічно
поєднуватися естетика — етика — техніка. Добре запам'ятався мені вислів, що
багато чого можна навчитися у своїх наставників, ще більше
- у своїх друзів, але найбільше — у своїх учнів. А зможемо ми це
зробити лише тоді, коли діятимемо спільно. Звичайно, нам самим треба
викладатися на всі 100 %.
Освіта
Курси перепідготовки
Подяки від учнів
Мої нагороди
Освіта
Курси перепідготовки
Подяки від учнів
Мої нагороди
Немає коментарів:
Дописати коментар