Про мене

Іванко Алла Василівна 
вчитель Волочиської ЗОШ І-ІІ ст. № 3.
Категорія: Вища
Педагогічне звання: Старший вчитель
Стаж: 29 років
Педагогічне кредо:
                      Приймай дитину з благоговінням,
                                   виховуй її з любов’ю, 
                                        випускай вільною.

Люблю свою професію. Ось уже 29 роки — вік мого професійного зростання. Не відразу, крихітками, цеглинками творилася моя методика, моя педагогічна майстерність. Та з самого початку для себе постановила: не копіювати нічиєї манери! Наслідувати, продовжувати, спостерігати за роботою досвідчених колег, але вчитися самій; визнавати й шанувати індивідуальну манеру інших, виробляючи свою. Чим більше й краще готуєшся до уроку, тим сильніше бажання говорити самому, слу­хати себе. Але ж стримувати свою "готовність", щоб пробудити активність класу, — це, мабуть, і є муд­рість професії.
Творчість учителя породжує творчість учня. Діти - барометр твоєї роботи. Виходячи з цього, визначила для себе три непорушні вимоги: працювати особистісно, сучасно, артистично.
Професія вчителя не терпить шаблону, відста­вання від вимог часу. Людина, яка присвячує себе їй, повинна мати всі ті якості, що їх вона хоче виплекати в своїх учнях. Нова людина може бути вихована тільки новою людиною. Свою творчу діяльність я здійснюю у двох основних для мене формах: засто­сування відомих засобів у нових сполученнях відпо­відно до педагогічних ситуацій, що виникають в освіт­ньому процесі, і розробка нових засобів стосовно ситуацій, аналогічних тим, з якими я вже мала справу.
Свою творчість як педагога я бачу у виявленні нових методів взаємодії вчителя й учнів або у від­критті нових і перспективних педагогічних можли­востей уже відомих методів.

Також вважаю, що творчість учителя - це і педаго­гічна імпровізація, яка виявляється безпосередньо під час спілкування з дітьми, у момент здійснення в класі свого педагогічного задуму. Успішність імпро­візації залежить від серйозної творчої підготовки, що охоплює й психолого-педагогічну; від уміння керу­вати своїми психічними станами й навичок постій­ного самоаналізу; від навичок і прийомів спілкування з класом за умови гарного знання кожного учня. Вчитель, як артист, має вміти перевтілюватися, мит­тєво перебудовуватися в нові образи, перемикатися на нові ситуації і, найголовніше, вміти жити тими ідеями, які сам передає школярам на уроці, жити щиро. І стільки разів, скільки знадобиться, неодно­разово входити в образ. Тому у діяльності вчителя мають органічно поєднуватися естетика — етика — техніка. Добре запам'ятався мені вислів, що багато чого можна навчитися у своїх наставників, ще більш­е - у своїх друзів, але найбільше — у своїх учнів. А зможемо ми це зробити лише тоді, коли діятимемо спільно. Звичайно, нам самим треба викладатися на всі 100 %.

Освіта
Курси перепідготовки
Подяки від учнів
Мої нагороди

Немає коментарів:

Дописати коментар